بلاگ

ساخت استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران
86 / 100
ساخت استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران
ساخت استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران

ساخت استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران


ژئوممبران ضد تراوش استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران که به نام غشای ضد تراوش استخر ماهی یا ژئوممبران استخر ماهی نیز شناخته می شود، یک گزینه ضد نشت است که اغلب در آبزی پروری در استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران استفاده می شود. معمولاً در ابعاد 0.3 تا 0.5 میلی متر استفاده می شود.

مقدمه

در صنعت آبزی پروری مانند استخرهای پرورش ماهی، انتخاب غشاهای ضد تراوش ویژه استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران بخش بسیار مهمی از آماده سازی اولیه است. بنابراین، ژئوممبران ضد نشت استخرهای ماهی را می توان به عنوان یک گزینه ضروری ضد نشت در مرحله ساخت و ساز آبزی پروری توصیف کرد که دارای مزایای قیمت ارزان، ساخت سریع و راحت، نگهداری راحت در آینده و بهبود مزایای اقتصادی ماهی است.

مزیت ساخت استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران

استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران  که معمولا در آبزی پروری استفاده می شود یک ماده کاملاً جدید در حدود 0.3 تا 0.5 میلی متر است. ژئوممبران ضد نشت تولید شده توسط سازنده به طور ویژه برای ساخت استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران دارای مزایایی از جمله مضر نبودن برای ماهی ها و جلبکها  ، عمر طولانی، ضد پیری، ضد سوراخ کردن ریشه و غیره است.

استفاده از استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران به جای سیمان پیش ساخته یا سایر مواد ضد نشت و ضد نشتی برای شیب های پیچیده کف می تواند هزینه ها و زمان ساخت را کاهش دهد همچنین تنظیم و کنترل کیفیت آب نیز آسان تر شده و کاهش می یابد. 

 

حوضچه خاکی با ژئوممبران ضد نشت استخرهای ماهی می تواند سطح آب و آب حوضچه را بهتر تثبیت کند، به طوری که آب حوض به داخل زمین نفوذ نکند، هزینه ذخیره آب را کاهش دهد، کیفیت آب و اکسیژن مایع را بهتر تثبیت کند.  در عین حال، در ساخت سازنده می توان نسبت شیب را افزایش داد، حجم داخلی استخر ماهی را افزایش داد و خروجی را افزایش داد. هنگامی که فصل بارانی فرا می رسد، لایه بیرونی صاف آن می تواند از فرار آبزی ها، به ویژه مانند خرچنگ، خرچنگ، لوچ و سایر آبزیان جلوگیری کند.

قرار دادن حوضچه خاکی در پایین می تواند به طور قابل توجهی رشد گیاهان آبی یا جلبک ها را در کف حوضچه کنترل و کاهش دهد که می تواند کارایی جمع آوری توری را بهبود بخشد و صید آن را آسان تر کند. برداشت کارآمد و آسان تر از حوضچه های گلی. پس از تخمگذار ی نیز می تواند در جلوگیری از فرسایش و فرسایش در شیب حوض خاک نقش داشته باشد و اثر پس از لایه گذاری بسیار مشهود است. قسمت در معرض مواد غشایی را می توان با ژئوتکستایل یا خاک پوشانده و در نتیجه قرار گرفتن در معرض نور خورشید را کاهش داد و طول عمر را افزایش داد.

موارد احتیاط ساخت استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران

در ساخت و ساز خاص باید توجه داشت که ابتدا خاک پایه مرتب شود و شاخه های سنگریزه یا چوب تیز برداشته شود و غشاء بر اساس سایز چیده شود یا ترکیبی از دستگاه جوش دقت کنید ترک کنید. یک حاشیه مشخص برای جلوگیری از ترک خوردگی مفصل ناشی از انبساط و انقباض حرارتی در زمستان یا تابستان.

استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران از اهمیت بالایی برخوردار است، اغلب از آن در آبزی پروری مدرن استفاده می شود و نقش مهمی ایفا می کند و برای بهبود منافع اقتصادی و کاهش هزینه های نگهداری از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

 

با توجه به بررسی و تحقیقات انجام شده مشخص شد که درمان ضد نشت صنعت آبزی پروری اولویت اول کشاورزان است و برای انجام بهتر کار در آبزی پروری استفاده از مواد ژئوسنتتیک برای تصفیه ضد نشت استخرهای پرورش ماهی. به اولویت اول برای کشاورزان آبزی پروری تبدیل شده است. استفاده از غشاهای ضد تراوش ویژه استخرهای ماهی برای تصفیه ضد نشت نه تنها بدون آلودگی است، بلکه کیفیت آب استخرهای پرورش را تضمین کرده و نظافت را تسهیل می کند. 

غشای ضد تراوش استخر ماهی دارای خواص ضد اشعه ماوراء بنفش و ضد پیری بوده و همچنین دارای مزایای کم هزینه، ساخت راحت، عمر طولانی و … می باشد که بسیاری از مشکلات کشاورزان را حل می کند و به طور گسترده ای در مکان های مختلف تبلیغ و رایج شده است.

 

 

در صنعت پرورش ماهی و میگو، غشای ضد تراوش ویژه استخرهای ماهی با ضخامت 0.5 میلی متر، مشخصات غشایی ضد تراوش رایج در ضد نشت استخر ماهی است. غشای ضد تراوش ویژه حوضچه ماهی با ضخامت 0.5 میلی متر می تواند به طور کامل نیازهای طبیعی ضد تراوش استخر ماهی را برآورده کند. تا زمانی که از آن به طور معقول استفاده شود، طول عمر می تواند به بیش از ده سال برسد.

غشای ضد تراوش ویژه استخرهای ماهی به مواد جدید و مواد بازیافتی تقسیم می شود که پس از فرآوری محصولات تولید شده غیر سمی و بی بو هستند که برای بقای ماهی و میگو بسیار مناسب است. غشای ضد تراوش استخرهای ماهی تولید شده از مواد بازیافتی به دلیل مواد مختلف استفاده شده و نقطه ذوب مواد بازیافتی صاف نیست، سطح غشای ضد نشت صاف نیست و نشانگرها بسیار متفاوت از غشای ضد تراوش ویژه استخرهای ماهی تولید شده از مواد جدید. این نیز دلیل اصلی این است که مشتریان در هنگام مشاوره اختلاف  قیمت زیادی خواهند داشت.

در اینجا، به مشتریان پرورشی یادآوری می کنیم که در هنگام انتخاب، محصولاتی با مواد جدید را تا حد امکان انتخاب کنند، که نه تنها برای استفاده بعدی راحت است، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز و افزایش طول عمر می شود.

 

 

درباره ساخت استخر پرورش ماهی وجلبک با ورق ژئوممبران در شرکت آرین خاک ایرانیان

شرکت آرین خاک ایرانیان تامین کننده و صادر کننده ژئوممبران برای استخرهای ماهی، و همچنین ژئوممبران HDPE، ژئوگرید، ژئوتکستایل و سایر مواد ژئوتکنیکی است . محصولات این شرکت به طور مستقل در آبزی پروری، ضد نشت رودخانه و دریاچه مصنوعی، پروژه ساخت زیرزمینی ضد نشت، ضد نشت دفن زباله، ضد نشت استخر فاضلاب شیمیایی، ضد نشت پروژه تونل جاده، پروژه حفاظت از آب و پروژه برق آبی توسعه یافته و کاربرد دارد.

ضد نشت، پروژه سبزسازی بام ضد نشت نشت، مخزن تصفیه فاضلاب ضد نشت، خاکریز مخزن ضد نشت، عایق ضد آب زیرزمین پروژه ضد نشت، غشای ضد نشت HDPE ضد نشت فونداسیون زیرزمینی، غشای ضد نشت HDPE پروژه ضد نشت انبار نفت و پروژه های دیگر. ما با تجربه غنی در صنعت، فناوری حرفه ای و خدمات عالی، تحسین و اعتماد اکثر کاربران را به دست آورده ایم. شرکت ما به سختی کار و تلاش برای بهتر شدن ادامه خواهد داد!

 

 

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما