بلاگ

84 / 100

احداث استخر آبیاری 

به ندرت مشاهده میشود که احداث استخر آبیاری به سادگی شامل حفر یک چاله و نصب استخر در آن گودال باشد این کار معمولا با دشواری های زیادی روبرو است. نه تنها نگرانی های گاه به گاه شرایط آب و هوا وجود دارد (مخصوصاً در فصل زمستان با وجود رعد و برق)، بلکه باید با چیزهایی که از قبل در حیاط خلوت هستند نیز مقابله کنید. گاهی اوقات این کار به سادگی جابجایی وسایل زمین بازی در اطراف یا چیدمان مجدد مالچ و تخت گل است، اما اغلب اوقات عناصر پیچیده تری وجود دارد که سیستم های آبیاری در این دسته قرار می گیرند.

لوله کشی، شیرها و سیم کشی هایی که در سیستم های آبیاری دخیل هستند، برخورد با آنها را برای احداث استخر آبیاری به یک کار دشوار تبدیل می کند. دریچه‌ها و سیم‌ها می‌توانند ضربه بخورند، لوله‌ها نیاز به مسیریابی مجدد دارند، سیستم اغلب باید خاموش شود و دوباره انجام شود. برای اکثر سازندگان استخر، این فرآیند پیچیده ای است که شامل شرکت های جداگانه و هفته ها کار جانبی اضافی است. البته این در مورد شرکت آرین خاک ایرانیان صدق نمی کند.

برخورد با سیستم های احداث استخر آبیاری

قبل از اینکه شرکت آرین خاک ایرانیان اولین طرح اولیه خود را از یک استخر شنا طراحی کند، به نصب سیستم های آبیاری تحت پوشش کامل می پردازد.  این تجربه به آنچه امروز انجام می‌دهیم نیز ادامه می‌یابد، زیرا می‌توانیم به طرز ماهرانه‌ای سیستم‌های آبیاری را هدایت کرده و دوباره سیم‌کشی کنیم و دریچه‌های بارانی را تغییر دهیم.

صرفه جویی قابل توجه – از پول به زمان به دردسر کلی را با شرکت آرین خاک ایرانیان تجربه کنید . به جای تماس با یک شرکت آبیاری جانبی برای رسیدگی به قتل عام حفاری در استخر، ما می توانیم آن را برای شما انجام دهیم. از تعویض سیم‌کشی و شیرآلات گرفته تا انجام هرگونه تنظیمات در لوله‌کشی، ما یک فروشگاه یک‌جا برای کارهای استخر و آبیاری هستیم.

دلیل نصب خطوط آبیاری جدید پس از احداث استخر آبیاری همانگونه است که در بالا ذکر شد. اگر خطوط قبلی را دوباره وصل کنید، ممکن است آسیبی در زیر زمین ایجاد شود که شما از آن بی اطلاع باشید. اگر آن خطوط قدیمی در زیر عرشه جدید شما اجرا می شد، این می تواند باعث چند مشکل ناشی از شستشو شود.

یک حفره شستشو می تواند در زیر عرشه جدید ایجاد شود که ناشی از شکاف زیرزمینی در خطوط آبیاری از قبل موجود است و باعث ایجاد شکاف یا مشکلات نشست در عرشه جدید می شود. همین شستشو احتمالاً می‌تواند حفره‌ای زیرزمینی از شستشو ایجاد کند که می‌تواند مشکلی در احداث استخر آبیاری ایجاد کند.

این 2 دلیل برای آسیب احتمالی پس از ساخت و ساز به این دلیل است که ما همیشه توصیه می کنیم لوله های آبیاری جدید بعد از اتمام استخر نصب شوند. (ناگفته نماند خطوط قدیمی آبیاری همیشه بدون تعمیر آسیب می بینند، مهم نیست که شما سازنده استخر باشید.) 

 

ما می‌خواهیم با یک نکته مهم شروع کنیم: قبل از نصب آبیاری، مطمئن شوید که دارایی‌تان در درجه مناسبی قرار دارد و به دنبال احداث استخر آبیاری است! 

نکته دیگر: اگر از قبل مشکلات زهکشی در خانه خود دارید و به دنبال احداث استخر آبیاری جدید هستید، در صورت امکان همزمان با مشکلات زهکشی مقابله کنید زیرا ممکن است کم هزینه ترین فرصت برای این کار باشد. 

خوشبختانه، همه مشکلات زهکشی ندارند. برای کسانی که در رابطه با ساخت و ساز استخر جدید انجام می دهند، تنها 2 راه وجود دارد که زهکشی مشکل است. 1 مشکل قبل از ساخت استخر وجود داشت. 

  1. مشکل زهکشی جدید به دلیل احداث استخر آبیاری جدید ایجاد شده است.

سطوح درجه ممکن است نیاز به تنظیم برای یک استخر و عرشه جدید داشته باشد، بسته به نحوه قرارگیری خانه در ملک و شیب از قبل موجود دور از خانه.

برخی از حیاط‌های خلوت را می‌توان با املاک همسایه‌ای که بالاتر قرار گرفته‌اند و مشکلی ایجاد می‌کنند که اجازه رواناب کافی را نمی‌دهد، قفل شوند. این مشکل به ویژه زمانی که دارایی درجه بندی نشده است به طوری که آب فرصتی برای فرار از زیربنای خانه و خارج شدن از اموال به حق ارتفاق های تعیین شده در پشت، کناره ها یا جلوی خانه داشته باشد، ایجاد می شود. 

علاوه بر این که برای استخدام شرکت دیگری زحمتی نداریم، می‌توانیم هر گونه تغییر آبیاری را با هزینه کمتر و با خرابی کمتری نسبت به استخدام شرکت دیگری انجام دهیم. آن دقیقا چگونه کار میکند؟ از آنجایی که ما با سیستم حفاری و آبیاری استخر به طور همزمان سروکار داریم، این امکان را داریم که قبل از نصب لوله کشی استخر، تغییرات آبیاری را انجام دهیم. ما می‌توانیم تعیین کنیم که چه سیم‌ها و شیرهایی باید در طول فرآیند حفاری تغییر کنند و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم و قبل از نصب لوله‌کشی از آن مراقبت کنیم.

این کاری نیست که اکثر شرکت ها می توانند انجام دهند. به جای اینکه در طول فرآیند موجودی تهیه کنند، ابتدا حفاری می کنند، لوله کشی و استخر را نصب می کنند، سپس متوجه می شوند که بعداً با سیستم های آبیاری چه کار کنند. این شامل تماس با یک شرکت آبیاری است که اغلب مجبور است سیستم اصلی خود را از ابتدا دوباره انجام دهد تا با استخر سازگار شود. این کار هزینه و زمان زیادی نیاز دارد، زیرا سیستم ممکن است تا چند ماه پس از حفاری، نصب استخر و نصب مجدد سیستم آبیاری از کار بیفتد.

در همین حال، توانایی ما برای تنظیم سیستم های آبیاری به طور همزمان زمان خاموشی را تا حدود یک هفته پس از حفاری برای آبپاش های جلویی و جانبی کاهش می دهد.

احداثداستخر آبیاری یک سرمایه گذاری مادام العمر است و شما باید انتخاب های خود را با دقت در نظر بگیرید و تا حد امکان آنها را با اطلاعات بیشتری انجام دهید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما