بلاگ

قیمت ورق ژئوممبران
81 / 100

قیمت ورق ژئوممبران در ساخت استخر

ژئوممبران به دو نوع غشای کامپوزیتی ضد نشت و غشای صاف ضد نشت تقسیم می شود و با توجه به نوع کشت می توان محصولات مناسب را انتخاب کرد. روش محاسبه قیمت بر اساس وزن کل غشای نفوذناپذیر کشت ماهی و میگو است. هر چه وزن کل گرم سنگین تر باشد قیمت گران تر خواهد بود.علاوه بر این، مواد اولیه ژئوممبران عوامل اصلی تعیین کننده قیمت هستند.مواد بسته بندی اصلی و مواد بازیافتی تعیین کننده ی قیمت ژئوممبران هستند . مواد اصلی از مواد بازیافتی نسبتا گران هستند.  اگر کیفیت بهتر باشد قیمت نسبتاً گران است و قیمت نسبتاً متفاوت برای عملکرد هزینه های مختلف است.

 

  عوامل موثر بر قیمت ورق ژئوممبران استخر ماهی عبارتند از:

  1. عوامل مواد اولیه: ژئوتکستایل و ژئوممبران مواد اولیه اصلی تولید ژئوممبران هستند و نوسان قیمت آن مستقیماً بر قیمت گذاری محصولات ژئوممبران تأثیر می گذارد.

  2. عوامل هزینه های تولید و فرآوری: حتی اگر مواد اولیه برای مدتی پایدار باشد، در فرآیند تولید کارخانه، هزینه های نیروی کار، آب و برق نیز بر تغییرات جزئی قیمت تاثیر می گذارد. دستیابی به صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش مصرف راهی برای کاهش قیمت است.

  3. عوامل هزینه حمل و نقل: هزینه از تولید کننده به محل ساخت و ساز عامل بزرگی است که بر قیمت ژئوممبران تأثیر می گذارد. مسافت حمل و نقل، میزان بارگیری ژئوممبران و هزینه بارگیری و تخلیه باعث افزایش قیمت ژئوممبران می شود. قیمت ژئوممبران مجموع قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای هزینه های تولید، تولید و فرآوری، هزینه های فروش و هزینه های حمل و نقل است. قیمت ژئوممبران در موارد زیر منعکس می شود: قیمت کارخانه، قیمت ورودی، قیمت شامل مالیات و غیره.

قیمت ورق ژئوممبران
قیمت ورق ژئوممبران

  اگر می خواهید ژئوممبران استخر ماهی را بدون ضرر بخرید، علاوه بر قیمت ورق ژئوممبران باید به موارد زیر نیز توجه کنید:

  1. در هنگام خرید باید به کیفیت این گونه مواد جدید توجه کنید، زیرا کیفیت این مواد نیز به طور مستقیم تاثیر استفاده فعلی از این مواد جدید، آیا می تواند اثر ضد نفوذ خوبی داشته باشد.

  2. ثانیاً هنگام خرید چنین مواد جدیدی باید بدانید که آیا تکنولوژی فعلی تولید این ماده به استاندارد تعیین شده رسیده است یا خیر؟فقط پس از رسیدن به استاندارد تعیین شده می توان از چنین موادی استفاده کرد. به نوعی ماده زمانی تولید می شود که نیاز به استفاده در بسیاری از صنایع و زمینه ها را دارد.

شرکت آرین خاک ایرانیان مواد ژئوتکنیکی جدید سازگار با محیط زیست مانند ژئوممبران حوضچه ماهی، ژئوتکستایل و غشای ضد نشت تولید و به فروش می رساند.محصولات با تجهیزات وارداتی، با تکنولوژی پیشرفته و نتایج خوب ضد نشت تولید می شوند.

 

 

قیمت ورق ژئوممبران به صرفه و اقتصادی


هنگامی که می خواهید یک ژئوممبرین کاربردی بدون هدر دادن هزینه بخرید، باید به نکات زیر توجه کنید:


  ابتدا کیفیت ژئوممبران مناسب را انتخاب کنید در حال حاضر ژئوممبران های داخلی را می توان به طور کلی طبق استانداردها به سه کیفیت تقسیم کرد: ژئوممبران غیر استاندارد، ژئوممبران جدید استاندارد ملی نوع 1 و ژئوممبران جدید استاندارد ملی نوع 2. ژئوممبران غیر استاندارد از مواد بازیافتی تولید می شود و قیمت آن پایین است. عملکرد ضد آب عمومی دارد و می تواند برای پروژه های معمولی ضد نشت استفاده شود؛ کشش خوب، ضد دمای پایین، توانایی ضد چروک به طور کلی برای ضد نشست استفاده می شود. –

پروژه های نشتی در مناطق سردسیر و محیط های ساختمانی؛ ژئوممبران جدید استاندارد ملی نوع II از مواد جدید وارداتی تولید می شود و کیفیت محصول عالی است و می تواند مطابق با استانداردهای ساخت و ساز شهری و استانداردهای آمریکایی، بالاترین قیمت، با اسید و قلیایی خوب باشد.

مقاومت، مقاومت در برابر خوردگی، ضد پیری، مقاومت در برابر دمای پایین، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، عمر طولانی، به طور کلی در پروژه‌هایی با الزامات ضد نشت بالا استفاده می‌شود، مانند ضد نشت دفن زباله، باطله‌ها ضد تراوش میدان تصفیه، ضد نشت میدان سرباره، ضد نشت محل دفن زباله جامد و غیره. بنابراین، می توانید ژئوممبران با کیفیت مناسب را با توجه به نیازهای طراحی یا نیاز پروژه خود انتخاب کنید.
  دوم اینکه ضخامت مناسب ژئوممبران را انتخاب کنید.در حال حاضر ضخامت محصولات ژئوممبران داخلی از 0.2mm تا 2.0mm می باشد.قیمت ورق ژئوممبران با ضخامت های مختلف متفاوت است.به طور کلی هرچه ژئوممبران ضخیم تر باشد قیمت بالاتری نیز دارد. ژئوممبران 0.2mm-0.5mm می تواند برای جلوگیری از نشت در میادین نفتی، پروژه های حفاظت از آب، مزارع آبزی پروری و غیره استفاده شود،

ژئوممبران 0.5mm-1.0mm می تواند در جلوگیری از نشت دریاچه مصنوعی، جلوگیری از نشت مخزن، کانال رودخانه ضد نشت استفاده شود. ، طرح های ضد نشت بستر، ضد نشت آبزی پروری و سایر پروژه ها. ژئوممبران 1.0mm-2.0mm می تواند برای جلوگیری از نشت در تصفیه خانه های فاضلاب، جلوگیری از نشت در محل های دفن زباله، جلوگیری از نشت در مخازن تنظیم کننده، جلوگیری از نشت در محوطه های ذخیره سازی، جلوگیری از نشت در مخازن انحلال و جلوگیری از نشت در مخازن رسوب استفاده شود. بنابراین، می توانید ضخامت مناسب ژئوممبران را با توجه به نیازهای طراحی یا نیاز پروژه خود انتخاب کنید.


  سوم، تولید کننده ژئوممبران مناسب را انتخاب کنید، در حال حاضر نزدیک به 100 تولید کننده داخلی ژئوممبران کوچک و بزرگ وجود دارد، تولیدکنندگان مختلف ژئوممبران هزینه های تولید متفاوتی دارند، اگر می خواهید پول کمتری خرج کنید، می توانید چند شرکت دیگر را برای مقایسه قیمت ها پیدا کنید و بیشتر مشورت کنید، بیشتر تحقیق کنید.

 

 

قیمت ورق ژئوممبران و مزایای خرید از شرکت آرین خاک ایراینان

تمامی محصولات تولید شده در کارخانه ی آرین خاک ایراینان زیر نظر استاندارد های بین المللی و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش و انجام خود پروزه توسط تیم آرین خاک ایرانیان انجام می شود و کیفت بهتر و قیمت مناسب تضمین ما به شماست.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرد و جهت سفارش محصول و تعیین طول و ضخامت از مشاورین ما کمک بگیرید.

 

 

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما