بلاگ

دستگاه جوش ژئوممبران
89 / 100

دستگاه جوش ژئوممبران

جوشکار ژئوممبران یک دستگاه جوش جدید است که  آنها می توانند ژئوممبران با ضخامت های مختلف را جوش دهند و برای جوشکاری تمام مواد ذوب شده حرارتی مانند LDPE، PVC، HDPE، EVA، PP و PVC، HDPE، EVA، PP قابل استفاده هستند.

کنترل این سری از کنترل ترموستاتیک اتوماتیک PID با کنترل بالا و نوسان دمای پایین استفاده می کند. کنترل سرعت این سری مدار ولتاژ اتوماتیک و تنظیم سرعت PWM را اتخاذ می کند. سروو جریان مستقیم موتور درایو با گشتاور خروجی عالی و عملکرد اصلی در راه رفتن. می تواند سرعت ثابتی را در شرایط خزنده، خزنده عمودی و بار جاده حفظ کند.

همچنین این سری از دستگاه های جوش علیرغم تغییرات دمای خارجی و ولتاژ در عملکرد پایدار هستند. این سری از دستگاه جوش در عملکرد عالی و کارکرد آسانی با سرعت جوش بالا و کیفیت کار خوب است. این به طور گسترده در پروژه های مهندسی مانند بزرگراه ها، تونل ها، مخازن، ضد آب ساخت و ساز استفاده می شود.

دستگاه جوش ژئوممبران سری  ساختار پیشرفته ذوب داغ را اتخاذ می کند. با قدرت، سرعت و فشار بالا، مواد ذوب داغ با ضخامت 1.0 میلی متر تا 3.0 میلی متر مانند HDPE، LDPE، PVC، EVA، ECB، PP و سایر مواد ذوب داغ را جوش می دهد. این دستگاه به طور ویژه برای حفاظت از آب، آبزی پروری، دفن زباله، استخراج مواد شیمیایی، تصفیه فاضلاب، ساخت و ساز سقف و سایر پروژه های ضد آب طراحی شده است.

1. سفارشات کوچک را بپذیرید و خدمات سفارشی سازی دسته ای کوچک را برآورده کنید.

2. الزامات ولتاژ 120 ولت و 230 ولت در کشورهای مختلف و الزامات دوشاخه استانداردهای اتحادیه اروپا، استانداردهای آمریکایی و استانداردهای بریتانیا را برآورده کنید.

3. عملیات ساده و بصری است، دمای گرمایش کنترل حلقه بسته، نمایش ولتاژ کار در محل، نظارت بر زمان واقعی پارامترهای کار.

4. انتخاب فشار مناسب با توجه به ضخامت مواد راحت است. طراحی سر کنسول T شکل فشار را تضمین می کند.

5. سیستم کنترل حلقه بسته و سیستم تنظیم فشار..

ما در پروژه های ضد آب مانند تونل ها، متروها، حفاظت از آب، کشاورزی، دفن زباله های جامد، صنایع معدنی شیمیایی، تصفیه فاضلاب و سقف سازی استفاده کردیم.

دستگاه جوش ژئوممبران بهترین عملکرد برای تونل های زیرزمینی، مترو، حفاظت از آب، آبزی پروری، حوضچه های ماهیگیری، نیروگاه های بیوگاز، محل های دفن زباله، معادن شیمیایی، تصفیه فاضلاب، ساخت و ساز سقف و سایر پروژه های ضد آب است.

 

 

دستگاه جوش ژئوممبران
دستگاه جوش ژئوممبران

دستگاه های جوش برای فیلم های عایق پلی اتیلن، به عنوان مثال ژئوممبران، به دلیل موادی که باید جوش دهند، دستگاه های خاصی هستند. چرا؟ PEHD، یعنی پلی اتیلن سخت، هنگام گرم شدن، برای اتصال به یکدیگر به فشار بسیار بالایی نیاز دارد.

مانند سایر مواد مانند PVC، فشار دادن چند ده کیلوگرم کافی است، در حالی که با HDPE از 100 تا 150 کیلوگرم است. آماده سازی زیرلایه و ژئوممبران برای کار: زیرلایه باید طبق توصیه سازنده با در نظر گرفتن فشار آب و عناصر بارگذاری اضافی مانند شیب های بتنی، کف پوشیده شده با سنگریزه و غیره متراکم شود.

در محل های جوش، هر دو طرف. فویل باید تمیز و خشک، عاری از خاک، سنگ و غیره باشد. دستورالعمل جوشکاری ژئوممبران PEHD اساساً به دو قطعه تجهیزات نیاز دارید و انتخاب بسیار ساده است.

برای مقاطع مستقیم از BOSITE F1 و برای تمام فلاشینگ ها، کولورت ها، اصلاحات: اکسترودر BOSITE 5001 استفاده می کنید. فویل را قبل از جوشکاری از رول باز کنید تا برای مدت طولانی باقی نماند تا کثیفی و جابجایی اضافی به خصوص تحت تأثیر باد ایجاد نشود.

فویل ها را با همپوشانی حدود 10 سانتی متر داخل ترانشه قرار می دهید و F1 را جوش می دهید. تمام فرورفتگی ها و اریب ها با همپوشانی قبلی به اندازه بریده می شوند. لازم نیست کاملا به این ابعاد بچسبید، 2-3 سانتی متر قابل تحمل است. اگر در جایی گیر نکردید، نگران نباشید! این همان چیزی است که شما اکسترودر را برای آن گرفتید.

بعد از تمام کارها نوبت به اصلاحات و ایجاد سوراخ می رسد، مثلاً برای لوله ها، شومینه ها و … برای همه اینها و حتی برای برش ها، از یک اکسترودر بر اساس اعمال یک وصله اضافی استفاده می کنید که اطراف آن را جوش می دهید.

اگر اشتباه کرده اید و جوش در یک خط مستقیم محکم نیست، جرم را طوری می اندازید که کل چیز را ببندد. تفاوت بین PE، PEHD و HDPE چیست؟ این دقیقا همان ماده است، به ما می گوید که یک پلی اتیلن سخت (با سرنوشت بالا) با چگالی بالا است. اگر چه ترتیب در تشخیص نشانه ها مهم است، اما در مورد این ماده یک استثنا است.

گاهی اوقات PE-HD و بالعکس را نیز با خط فاصله در وسط علامت گذاری می کنیم. بنابراین، به اندازه 5 علامت از همان مواد. کجا و چرا از عایق PEHD استفاده کنیم؟ با توجه به استانداردهای سختگیرانه حفاظت از محیط زیست، تمام آب های آلوده باید به شیوه ای کنترل شده و غیرقابل نفوذ به خاک ذخیره شوند یا به تصفیه خانه فاضلاب هدایت شوند.

به همین دلیل است که تمام محل های دفن زباله، مخازن نگهدارنده، مخازن نگهدارنده، مخازن یکسان سازی و حتی مخازن تبخیر آب باران جاده ها باید با عایق فویل پوشیده شوند. یک موضوع جداگانه فویل های ساختمانی برای اشیاء کوچک است که در آن دیوار و سایر پایه ها را از آب های زیرزمینی محافظت می کنیم.

ژئوممبران PEHD به دلیل قیمت و دوام بیشتر برای مخازن کوچک و متوسط انتخاب می شود، زیرا اگر می خواستید از PVC استفاده کنید، ضخامت مواد باید دو برابر ضخامت باشد، بنابراین در نهایت این ماده در چنین آثاری اگر به دنبال فیلم های عایق پی وی سی هستید، به احتمال زیاد منظور شما غشاهای سقفی است، سپس به زیر مجموعه مناسب بروید.

دستگاه جوش ژئوممبران
دستگاه جوش ژئوممبران

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما