بلاگ

10 / 100

مشکلات و راه حل های رایج در رابطه با ژئوممبران HDPE چیست؟

ترمیم رابط ژئوممبران HDPE یک فرآیند تولید مهم است که بر کیفیت پروژه های ساختمانی و برروی کل پروژه تأثیر می گذارد. روش‌های رابط عمومی عبارتند از: لپ فولادی: عرض کل لبه فولادی باید از 15 سانتی‌متر تجاوز کند؛ جوشکاری حرارتی: این نکته بسیار مهم است که باید روی ورق ژئوممبران HDPE کمی ضخیم‌تر باشد و عرض کل لبه فولادی جوش داده شده نباید کمتر از 4 سانتی‌متر باشد. .

  (1) ترمیم رابط ژئوممبران HDPE یک فرآیند عملیاتی مهم مهندسی ساخت و ساز است که بلافاصله به عمر عملیاتی پروژه آسیب می رساندو آن را با مشکل روبرو می سازد. با توجه به دستورالعمل های بازرسی کیفیت محصول، انتخاب روش جوشکاری حرارتی چند بعدی است. (می توانید از نوع خاصی از پیوند ویسکوز نیز استفاده کنید) روش جوشکاری حرارتی به این صورت است که لایه سطحی متصل به ژئوممبران HDPE را گرم می کنیم تا لایه سطحی ذوب شود و سپس باوارد کردن یک فشار کاری با یکدیگر یکی شوند..

  (2) ژئوممبران HDPE در امتداد یک جهت مشخص قرار می گیرد. هر دو طرف ژئوممبران HDPE با یک فیلم پلی اتیلن خاص و لایه غیرچسب PET تعبیه شده است. هنگام اجرای ژئوممبران، لازم است ورودی هر ژئوممبران HDPE را تنظیم کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای جوشکاری غشاها دو ماژول ژئوممبران HDPE مفید است.

  (3) پس از گذاشتن ژئوممبران HDPE باید با کیسه های ماسه فشار داده شود تا از کج شدن جلوگیری شود، مقرر شده است که در محل اتصال لبه هیچ گونه ضایعات، رطوبت، گرد و غبار و غیره وجود نداشته باشد.و سطح آن باید کاملا تمیز و عاری از هرگونه شی خارجی باشد

 

blank

  (4) توجه داشته باشید که قبل از جوشکاری الکتریکی، فیلم تک پلی اتیلن در دو طرف اتصال باید به گونه ای تنظیم شود که میله های فولادی با یک نوار عریض خاص همپوشانی داشته باشند و تراز و چروک شوند.

  (5) در حین جوشکاری الکتریکی، تکنسین هایی با تجربه کاری خاص باید از جوشکاری الکتریکی استفاده کنند و جوشکاری الکتریکی باید با دستگاه جوش اتوماتیک مخصوص انجام شود. برای تنظیم دما و سرعت، (همچنین قابل چسباندن).

  ضخامت ژئوممبران HDPE کمتر از 0.25 میلی متر نیست، بسیار نازک احتمالاً باعث ایجاد دریچه های هوا می شود و به راحتی می توان به محل ساخت و ساز آسیب رساند و هدف مورد انتظار ضد آب بودن زمین را کاهش داد. در محل ساخت و ساز مهندسی ژئوممبران HDPE، باید توجه زیادی شود تا اطمینان حاصل شود که تخمگذار برای خیلی تنگ مناسب نیست، نمی تواند چروک شود و تکه تکه باید محکم باشد. رعایت دقیق استانداردهای فنی برای ساخت پروژه های ساختمانی و آماده سازی، چیدمان، وصله، تست و پرکردن کامل پنج کنترل کیفی ضروری است.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما