بلاگ

لاینر پلاستیکی HDPE
91 / 100

لاینر پلاستیکی HDPE برای زهکشی طوفان

اخیراً مقداری لاینر پلاستیکی HDPE را به یک سازنده عمرانی برای کمک به فرسایش خاک در امتداد زهکش‌های طوفان عرضه کرده است. آستر لاینر پلاستیکی HDPE می تواند در کاربردهایی مانند کمک به فرسایش خاک در امتداد زهکش‌های طوفان بسیار مفید باشد، زیرا با نیروی کار ماهری که برای نصب قطعات کوچکی مانند استفاده در شیب تخلیه طوفان مورد نیاز است، بسیار مقرون به صرفه است.و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است و طول انجام پروزه را نیز کاهش می دهد.

آستر پلاستیکی HDPE

آسترهای HDPE (ژئوممبران) از رزین پلی اتیلن با چگالی بالا تولید می شوند. فرآیند تولید شامل دمیدن فیلم، افزودن کربن سیاه، آنتی اکسیدان،افزودن ضد چزوک و خط و خش و اجزای مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش برای تشکیل یک ورقه است. لاینر پلاستیکی HDPE (ژئوممبران) در برابر تعداد و ترکیبات مختلف مواد شیمیایی مقاوم هستند. تأثیر مواد شیمیایی بر روی هر ماده، نه فقط لاینر پلاستیکی HDPE (ژئوممبران)، تحت تأثیر تعدادی از عوامل متغیر مانند دما، غلظت، سطح در معرض و مدت زمان است.

 

تنوع ژئوممبران باید با توجه به عمر مفید، محیط کار و شرایط ساخت پروژه انتخاب شود. برای پروژه های تهاجمی، ژئوممبران هایی با مقاومت خوردگی خوب باید با توجه به خواص مایع خورنده انتخاب شوند.


انتخاب مواد لایه نفوذ ناپذیر ژئوممبران باید الزامات زیر را برآورده کند:
ژئوممبران 1 اینچی مانند پلی اتیلن (CPE)، پلی وینیل کلراید (CPVC) و پلی اتیلن سولفونه نیتروژن (CSPE) می تواند به عنوان ماده لایه نفوذ ناپذیر با شرایط اجرا و جوش مناسب، برای کف مخزن، شیب سد (کرانه)، و غیره مناسب استفاده شود.و بسیار هم پرکاربرد است.


2 هنگامی که از ژئوممبران برای جلوگیری از نشت عمودی استفاده می شود یا شرایط ساخت جوش ضعیف است، بهتر است ژئوممبرانی را انتخاب کنید که به راحتی چسبانده و جاسازی شود، مانند پلی وینیل کلراید ( PVC پلی اتیلن نیترید شده (CPE)، پلی اتیلن کلروسولفوناته (CSPE) و لاستیک اتیلن-پروپیلن-دی ان (EPDM)


3. یک فیلم سبک از 80 میلی متر تا 100 میلی متر باید روی ریل های جانبی در هر دو انتهای عرض ژئوممبران مرکب نگهداری شود. برای ساخت و ساز اتصال (جوشکاری و اتصال) استفاده می شود . برای ژئوممبران کامپوزیت پلی اتیلن با ضخامت نسبتاً ضخیم (بیشتر از 10 میلی متر)، از آنجایی که ریل جانبی در طی فرآیند گرمایش کامپوزیت به راحتی تغییر شکل می دهد، اطمینان از کیفیت جوش دشوار است، بنابراین
باید با احتیاط استفاده به منظور افزایش ضریب اصطکاک ژئوممبران می توان از ژئوممبران مرکب یا ژئوممبران با سطح ناهموار استفاده کرد. در نتیجه بهتر است این کار توسط فردی خبره و ماهر انجام شود .

چرا از لاینر پلاستیکی HDPE استفاده کنید:

  • انعطاف پذیری خوب برای نصب آسان
  • محدوده دمای عملیاتی: -مقاوم در برابر دمای 70 درجه سانتیگراد تا 110 درجه سانتیگراد
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • خواص مقاومت عالی در برابر ترک خوردگی در تنش محیطی
  • استحکام کششی و ازدیاد طول بسیار زیاد
لاینر پلاستیکی HDPE

لاینر پلاستیکی HDPE  با ویژگی های ذکر شده در زیر یک انتخاب عالی برای اصلاح طولانی مدت  خاک  و کاربردهای ذخیره سازی خاک آلوده خواهد بود.

  • استحکام کششی بالا و مقاوم در برابر سوراخ شدن
  • خواص مقاومت در برابر ترک خوردگی در تنش محیطی عالی
  • مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش بالا (برای اصلاح طولانی مدت حیاتی است)
  • محدوده دمای عملیاتی: -70 درجه سانتیگراد تا 110 درجه سانتیگراد
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی (بی اثر نسبت به آلاینده های خاک)
  • اندازه رول بهینه (سهولت نصب)

 

اطلاعات بیشتر 

پلاستیک های صنعتی دارای طیف گسترده ای از ضخامت ها و اندازه های رول هستند. 

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما با ما تماس بگیرید یا برای کسب اطلاعات بیشتر ودریافت مشاوره رایگان از متخصصین ما با ما تماس حاصل فرمایید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما