نماد سایت گروه آرین خاک ایرانیان

 استفاده از ژئوسل

استفاده از ژئوسل

استفاده از ژئوسل

 تقویت بتن با استفاده از ژئوسل

کیفیت پایین یا زیرساخت های موجود نمی تواند تأثیرات نامطلوبی بر کیفیت زندگی افراد ساکن در این جوامع زیرساختی ضعیف داشته باشد. ساخت زیرساخت به درستی و با دقت و کارایی بالا معمولاً جزعه یک پروژه بسیار گران است و راه حل های ارزان تر اغلب می تواند منجر به هزینه های نگهداری بالاتر و یا حتی در مواردی باعث دوباره کاری در آینده شود.

 یافتن یک تعادل خوب بین کیفیت و هزینه دشوار است،و نیازمند تجربه ی زیادی در این زمینه است اما با نوآوری و فناوری جدید، مشتریان اکنون راه حل های ارزان دیگری مانند تقویت بتن با استفاده از ژئوسل نمونه ای از این موارد است. 

استفاده از ژئوسل و بتن با هم، استحکام دال های بتنی سنتی را با انعطاف پذیری و سازگاری فناوری مدرن ژئوسنتتیک ترکیب می کند. این نوآوری روسازی امکان نصب سریع، مقرون به صرفه و انعطاف پذیرتر جاده ها را برای غلبه بر چالش های هزینه در مقابل کیفیت فراهم می کند. 

ساختار سه بعدی به عنوان قالب بتن تقویت شده با الیاف تقویت کننده عمل می کند. افزایش مقاومت بتن و خواص محصور شدن سیستم ژئوسل به عمق بتن کمتری برای تحمل یک بار اعمال شده معین نیاز دارد. با استفاده از ژئوسل تحمل بارهای سنگین یک دال بتنی سنتی ضخیم را بدون نیاز به میلگرد یا قالب ارائه می دهد. شکاف های کوچک انقباضی بین دیواره های ژئوسل و بتن پخته شده به سیستم اجازه می دهد تا خم شود و اساساً اتصالات کنترل شده ای را در محیط دیوار سلولی ایجاد می کند.

مزایای تقویت بتن با استفاده از ژئوسل 

روسازی های بتنی تقویت شده ژئوسل انعطاف پذیری سنگفرش های تراوا را با استحکام دال های بتنی زره ​​دار سخت اما با سطح مقطع کمتر نشان می دهند. این کاهش منجر به صرفه جویی 15 تا 25 درصدی در هزینه می شود. ساختار محصور کننده ژئوسل سه بعدی یکپارچه مزایای بیشتری مانند حذف نیاز به قالب و تقویت، تضمین عمق یکنواخت بتن، کنترل ترک خوردگی روسازی و کمک به مدیریت روان آب های سطحی را ارائه می دهد.

 این باعث می‌شود که کاربردهای استفاده از ژئوسل در بتن برای کارهای بزرگ، مانند کارهای مورد نیاز پروژه‌های زیرساختی بزرگ و برای پروژه‌های کوچک در خانه مانند سنگ‌فرش کردن راهرو،گزینه ی مناسبی  باشد. 

                                               

خصوصیات استفاده از ژئوسل

  

 

گروه شرکت های آرین خاک ایرانیان تولید کننده ژئوسل در ایران در خدمت شما مشتریان عزیز است ، جهت استعلام قیمت ژئوسل با شماره های مشاورین ما تماس حاصل فرمائید ویا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید.

خروج از نسخه موبایل