AY2JNy4h.2

 زهکشی سه بعدی

شرکت آرین خاک ایرانیان همراه با بهره‌مندی از کادر فنی متخصص و مجرب، همچنین با دارا بودن مجموعه‌ای کامل از امکانات و تجهیزات، توانسته است با ارائه خدمات در زمینه‌های ابنیه، ژئوسنتتیک‌ها ، ژئوگریدها ، زهکشی و تحکیم خاک و…، فصلی شگرف رادر بخش‌های مختلف علم مهندسی طراحی و اجرا نماید تا بدین وسیله بخشی از نیازهای سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی را در سطح کشور فراهم آورد.

شبکه‌های زهکشی سه بعدی پنل‌های پلیمری هستند که برای زهکشی جریان سیال با قابلیت گذردهی بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. به یاری زبانه‌های موجود روی بدنه‌شان، به آسانی به یکدیگر متصل می‌شوند و صفحات زهکشی به ابعاد دلخواه ایجاد می‌نماید.

 

کاربرد:

محافظت خاک از سازه‌های ساختمانی

سلول زهکشی به همراه ژئوتکستایل استفاده می‌شود و به‌عنوان غشای محافظ برای ضد آب عمل می‌کند و نیز تهویه صفحات بتنی را فراهم می‌کند که باعث کاهش تنش و ترک خوردگی ناشی از گرما می‌شود.

ژئودرین‌ها با توجه به قابلیت جریان دهی مناسب آب، پایداری در شرایط مختلف شیمیایی، مقاومت در برابر هوازدگی، ساخت راحت و قیمت ارزان، محصولاتی بسیار مناسب برای زهکشی بوده و تقریبا در تمام سازه های ژئوتکنیکی که نیاز به زهکشی می باشد، کاربرد دارند.

blankblank

مدیریت کارآمد آب

فقط آب اضافی را از بین می برد و مقدار مناسبی را در محل نگهداری می کند. همچنین به دلیل طراحی منحصر به فرد، زهکشی، دارای لیوان های نگهداری آب است که شرایط رطوبت بهینه را برای رشد فراهم می کند.

مدیریت آب عمودی

پنل های دیواری یک حفره ساختاری دائمی را ایجاد می کنند که فشار هیدرواستاتیک را کاهش می دهد و نشت آب  را کنترل می کند.

کاربرد: دیوارهای زیرزمینی – دیوارهای نگهدارنده

ماندگاری طولانی

این محصول از دوام طولانی برخوردار است و در برابر کلیه مواد شیمیایی زمین مقاوم می باشد. همچنین از مواد با کیفیت انتخاب شده و تحت کنترل کیفیت دقیق تولید می شود و در صورت استفاده صحیح از بین نمی رود.

 

مزایا:

  • به طور موثر آب را از طریق خلل و فرج عمودی جمع می کند.
  • صرفه جویی در مصرف آب اضافی
  • سلولهای زهکشی با نگهداری آب باعث می شود گیاه همواره رطوبت لازم را داشته باشد
  • هوادهی مناسب برای ریشه گیاه
  • به دلیل ساختار قدرتمندی که دارند، بار سنگین را تحمل می کنند و قابلیت تحمل وزن بالا و حفظ فرم را دارند.
  • نصب بسیار سریع و آسان (با استفاده از زبانه های موجود در طرفین پنل ، می توان پنل ها را به راحتی نصب کرد)
  • وزن کم این محصول قابلیت حمل سریع و آسان را فراهم کرده است.
  • افزایش طول عمر بام سبز
مراحل کار در اغلب موارد بدین صورت اجرا می شود:

سیستم های زهکشی سه بعدی

در پایان:

با توجه به پیشرفت فناوری در زمینه های متفاوت در پروژه های مختلف عمرانی و ضرورت دقت در کنترل کیفی آنها و در نظر گرفتن توسعه فعالیت های عمرانی در سطح کشور ، شرکت آرین خاک ایرانیان با تکیه بر 3 اصل کیفیت ، دقت و سرعت ارائه خدمات ، آمادگی خود را جهت همکاری با مجموعه ها ، در انواع پروژه های مرتبط در سایر نقاط کشور اعلام می دارد.

تماس با ما