بلاگ

90 / 100

تجزیه و تحلیل جوش ژئوممبران ضد نشت

 ژئوممبران ضد نشت به پارچه بافته شده ای اطلاق می شود که با استفاده از پی وی سی و سایر مواد اولیه محصولات لاستیکی و پلاستیکی چند منظوره برای بسته بندی نخ های PET یا PP و سایر نخ های پلی استر به عنوان نخ های تابیده شده با ساختار نساجی متوسط ​​تولید می شود.و می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد؛ مشخصات ثابت است و طراحی به راحتی تغییر شکل نمی دهد؛ پس از مدت طولانی هنوز هم کارایی خود را دارد.  برای مکان های عمومی مناسب است و می تواند با محیط طبیعی اطراف ترکیب شود.

  ژئوممبران ضد نشت در محل و قطعات جوش در اتاق بررسی شد.بیشتر پارگی و آسیب در محل جوش غیر الکتریکی نزدیک به درز جوش برقی رخ داده است. در کشور ما از گوه های داغ برای انجام ساخت و ساز مهندسی جوش برقی استفاده زیادی می شود.تست های نمونه برداری در محل بسیاری از پروژه های مهندسی نشان می دهد که بیشتر ترک ها در محل جوشکاری غیرالکتریکی لبه جوش نیز رخ می دهد.

موقعیتی که نزدیک به جوش است. این نشان می‌دهد که اگرچه مدل‌ها، مشخصات و ویژگی‌های جنگنده‌های مورد استفاده در کشورهای مختلف جهان متفاوت است، اما پارامترهای جوشکاری ژئومممبران ضد نشت انتخاب‌شده متفاوت است و اقلیم و محیط طبیعی در سراسر کشور متفاوت‌تر است، اما شرایط آسیب اساساً متفاوت است. 

blank

  دلیل این وضعیت است.محققان بر اساس تحقیقات علمی مختلف عبارات مختلفی را به وضوح بیان کرده اند.برخی تصور می کنند که ناشی از کرنش متمرکز در لبه مفصل جوش ژئوممبران ضد نشت است که در مفصل وجود دارد. ناشی از لبه: برخی از افراد فکر می کنند که دمای بالا باعث آسیب به لبه درز می شود. چنین خطراتی شامل نازک شدن و سخت شدن ماده اولیه است. سازنده فکر می کند که دمای بالای بدنه گوه داغ مانند لبه است. موقعیت باعث ایجاد اثر کف سخت می شود که مقاومت فشاری را بهبود می بخشد.

در واقع موقعیت دهکده های فیلم چپ و راست پس از گوه داغ ممکن است به شدت با هم همپوشانی نداشته باشند. در این مرحله، مقاومت فشاری کمتر از حالت خام است. حدود 85 تا 95 درصد مواد اولیه را تشکیل می دهد. در مفاصل با همپوشانی شدید، اگرچه شکستگی همچنان در لبه اتصال رخ می دهد، اما به دلیل سخت شدن در دمای بالا، مقاومت فشاری آن حدود 5 درصد است. 15 درصد بیشتر از قبل از جوشکاری الکتریکی است و استحکام کششی تا حدی کاهش می یابد.

  روند توسعه محصولات نساجی فضای باز در کشورهای مختلف جهان بسیار سریع است.از دهه 1970 و 1980 بسیاری از صنایع اوقات فراغت و سرگرمی به سرعت توسعه یافته اند و بسیاری از محصولات سایه زن کامپوزیت مواد پلیمری استفاده می کنند. تولید کنندگان ژئوممبران پلی اتیلن آموخته اند که پارچه های خورشیدی به عنوان یکی از اجزای اصلی محصولات سایه بان، در سال های اخیر به سرعت توسعه یافته اند. 

این محصول در خارج از کشور مدت هاست که نسبتا کامل بوده و یک سری محصولات تولید کرده است و با توجه به ویژگی های ضد پیری می توان آن را به درجه های مختلف ده ساله، پنج ساله و دو ساله تقسیم کرد.با توجه به ضد اشعه ماوراء بنفش نرخ محافظ نور، می توان آن را به 95٪، 90٪، 80٪، 70٪ و سایر محصولات مختلف تقسیم کرد.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما