استخر ذخیره نفت – با ورق ژئوممبران و 10 سال گارانتی

استخر ذخیره نفت

استخر ذخیره نفت

استخر ذخیره نفت :گروه آرین خاک ایرانیان با دارا بودن بیش از 20 سال سابقه درخشان در تولید و نصب ورق های ژئوممبران برای انواع حوضچه های نفتی و مواد پتروشیمی مفتخر است پروژه شما را با ضریب اقتصادی و کیفی بالا انجام دهد .

این شرکت مفتخر است تا در سراسر جهان به کارفرما های بالا دستی ، میان دستی و پایین دستی صنعت نفت و گاز و پتروشیمی سرویس دهی کند .

گروه آرین خاک ایرانیان تا کنون بیش از 100 ها مخزن نفتی در سراسر ایران و خاور میانه ساخته است .

همچنین ما دارای متد های پیشرفته برای ساخت مخازن ثانویه انواع مواد پتروشیمی با ورق ژئوممبران می باشیم .

نیاز به حفاظت از محیط زیست در صنعت نفت و گاز بسیار مهم است .

ژئوممبران های مخصوصی برای ایزولاسیون مخازن نفتی به کار می روند..

استخر ذخیره نفت

این نوع از ژئوممبران ها به خاطر فرمولاسیون مخصوص به خود که دارای کربن ( خاک ) زیادی می باشد قیمت مناسب تر و ارزان تری نسبت به سایر ژئوممبران ها دارد . ( لازم به ذکر است که کربن بلک با کربن بسیار متفاوت بوده و فقط از لحاظ نامی به هم شباهت دارند و کربن بلک خاصیت انتی یو وی به ورق می دهد و مقاومت های ورق ژئوممبران را بالا تر می برد ) به اصطلاح در بازار به ژئوممبران های کربن دار ژئوممبران نفتی و به ژئوممبران های دارای کربن بلک ژئوممبران کشاورزی می گویند .استخر کشاورزی دارای 10 سال گارانتی .

ژئوممبران ها به علت نفوذ پذیری کم و استقامت بالا کاربرد زیادی در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی دارند .

به همین علت ژئوممبران ها به همراه ژئوتکستایل ( ژئوتکستایل از ورق ژئوممبران در برابر اثرات محیطی مانند سنگ های تیز گوشه محافظت میکند ) نقش مهمی برای جلوگیری از هدر رفت اب و الودگی ایفا می کند .

استخر ذخیره نفت

مخازن نفتی – ژئوممبران از هدر رفت اب و مواد شیمیایی مایع جلوگیری می کند .

از دست دادن اب یک عامل بحرانی برای معدن می باشد . به خاطر این که در عملیات معدن اب زیادی استفاده می شود . اب در معدن برای خنک کردن دستگاه های جدا سازی ضایعات از مواد معدنی با ارزش و کنترل گرد و غبار استفاده می شود .

برای جلوگیری از هدر رفت ، اب معمولا به صورت کنترل شده در دستگاه های مربوطه می چرخد . با این حال برای کنترل الاینده ها ، اب در حال چرخش هر بار افزایش می یابد . به همین دلیل است که مهار اب بسیار مهم می باشد . استفاده بیش از اندازه از اب برای خنک سازی دستگاه ها باعث می شود که بیش از حد مصرف اب در منابع محلی می شود و سپس منابع تامین اب .

اگر شرایط ایزولاسیون اب معدن به درستی و اطمینان بالا انجام نشود الاینده های اب معدن می توانند اب های محلی را الوده کنند . و همچنین می تواند تهدید بسیار خطرناکی برای اکوسیستم منطقه مانند اب اشامیدنی باشد . بیشتر معادن در سراسر جهان معمولا 500 گالون اب در هر ثانیه مصرف میکنند .به همین جهت نگرانی زیادی در مورد مصرف اب و الودگی فوری و سریع منابع طبیعی و اکوسیستم به وجود می اید .

به همین جهت استر های ژئوممبران برای صنعت معدن ایجاد نمود . ژئوممبران ها این ضمانت را به معدنچیان می دهند که ان ها نیازی به تهیه اب از منابع محلی ندارند زیرا این ژئوممبران ها از پلیمرازیسون سختی ایجاد شدند و مقاومت های بالایی دارند و اب را در خود ذخیره کرده و مانع هدر رفت اب می شوند .

به خاطر نفوظ ناپذیر ژئوممبران مکانی ایزوله برای نگهداری اب به وجود می اید و اب به اکوسیستم محلی نفوذ نمی کند .

ایزولاسیون مخازن نفتی

استخر ذخیره نفت – محافظت از الودگی با مهار سازی های ثانویه

گروه ارین خاک ایرانیان این پیشنهاد را به تمام امکاناتی که مقادیر زیادی از منابع نفتی استفاده میکنند می دهد تا وقوع ریزش را در نظر بگیرند .

پوشش ثانویه ( ورق ژئوممبران ) برای تمام برنامه های کاربردی که در ان ها نفت و مواد سمی قابل اشتعال دیگر استفاده می شود . برای مهار سازی نشت این مواد سمی یک پیشنهاد مقرون به صرفه نسبت به سایر گزینه ها می باشد .

همچنین این پوشش ثانویه کمک می کند تا مایعات سمی مانند نفت ، گاز و الاینده های صنعت معدن اب و خاک را الوده نکند .

همچنین مهار با ورق های ژئوممبران برای مخازن ذخیره سازی یک پوشش دوگانه مطمئن را ایجاد می کند همچنین برای مخازن قابل اشتعال بسیار ضریب اطمینان را بالا می برد و ضریب ریسک را پایین میارد .

همچنین ایجاد پوشش ثانویه با ورق ژئوممبران در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی هزینه سربار این کسب و کار هارا کمتر می کند .

میزان اطمینا را بالا می برد و تسهیلات بالقوه و خطرات زیست محیطی را مدیریت می کند .

پوشش های ثانویه نقش بسزایی را برای حفظ محیط زیست و مراقبت از محصولات هنگام ذخیر

استخر ذخیره نفت

 

نایع نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع معادن برای حوضچه های گل حفاری ، حوضچه های مهار اتش ( اتش نشانی ) ، سایت های پد و پیت دریلینگ و … را ایجاد کند .

ورق های ژئوممبران برای نفت و گاز و صنایع معادن

ما ژئوممبران با ابعاد سفارش را ارائه می دهیم ، به همراه ضمانت نصب ، ضمانت های طولانی ، و پاسخ نیاز های حجم بالا .

گروه ارین خاک ایرانیان مفتخر است تا ژئوممبران هایی تولید کند که به محیط زیست اسیب نزند .

تماس با ما