WhatsApp Image 2021-09-06 at 10.54.22

سشوار صنعتی (کاربردها، انواع و مواردی که باید در نظر بگیرید)

سشوار صنعتی چیست؟

سشوار صنعتی که نام دیگر آن اسلحه حرارتی است، در بهبود خانه از زدودن رنگ  مکان های مختلف تا خشک کردن چوب مرطوب، علاوه بر همه کاره بودن و برای مجموعه شما مفید هستند.

 برای آشنایی با سشوار صنعتی یا اسلحه حرارتی مطلب زیر را بخوانید تا بدانید هنگام خرید چه چیزی را باید در نظر بگیرید.

فواید و کاربردهای سشوار صنعتی

در واقع یک اسلحه گرمایی یک ابزار قدرت است که شبیه سشوار بر روی استروئیدها است. سشوار صنعتی برای انواع تعمیرات منزل مفید است، از نرم شدن رنگ قدیمی تا برداشتن آن راحت شود تا کوچک شدن لوله ها و گاهی اوقات ( با اتصال مناسب ) از آن ها حتی برای لحیم کاری نیز استفاده می شود.

اسلحه های حرارتی همچنین برای از بین بردن انواع چسب از جمله برچسب سپر که دیگر به آن ها افتخار نمی کنید، بسیار عالی است. آن ها فقط یک کیلوگرم وزن دارند و در هر دو نوع با سیم و بی سیم قرار می گیرند. قیمتی که این ابزار دارد، آن ها را به ابزارهای نسبتاً مقرون به صرفه تبدیل می کند.

سشوار صنعتییکی از مزایای بزرگی که سشوار صنعتی نسبت به سایر ابزارهای تولید گرما دارد، این است که آن ها بی شعله هستند. در حالی که شعله های آتش می تواند به سطح مورد نظر برای گرم کردن آسیب برساند و حتی باعث ایجاد آتش سوزی شود. اما هوای گرم ناشی از آن منبع ایمنی گرم تری برای پروژه های بهسازی منزل شما است.

برای پروژه های رنگ آمیزی، یک سشوار صنعتی به شما این امکان می دهد که رنگ را به راحتی شل کنید. هنگامی که آن را از گرما تاول می اندازد، باعث می شود تا بخشی از کار بسیار ساده تر شود. به همین ترتیب، اسلحه های حرارتی به شما کمک می کنند تا قبل از مراجعه به آن، دستکش های لعاب را با نرم کردن آن جدا کنید.

از آن برای اعمال نوار روکش و لمینت پلاستیکی در لبه های خمیده استفاده می شود و همچنین به شما این امکان را می دهد که کاشی های وینیل آسیب دیده را بدون آسیب رساندن به اطراف آن، شل کنید. علاوه بر این، سشوارهای صنعتی یا اسلحه های حرارتی برای یخ زدگی فریزرها، ذوب کردن قفل های یخ زده، گرم کردن لوله های مسی یخ زده و خشک کردن سطوح مرطوب مناسب هستند.

سشوار صنعتی گاز یا برقی

دو نوع محبوب تفنگ حرارتی با نحوه تغذیه آن ها متفاوت است. اسلحه گرمایی گازی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما از  مزیت بی سیم بودن استفاده می کند . در حالی که اسلحه گرمایی برقی محبوب ترین گزینه است. اگر چه از نظر داشتن سیم محدودتر هستند، اما بسیار ایمن تر می باشند و می توانند با تارهای تقویتی سازگار شوند.

اکثر افراد فقط اسلحه گرمایی برقی استفاده می کنند، زیرا استفاده از آن ها برای همه توانایی ها آسان تر است و ایمنی افراد در اولویت قرار دارد.

سشوار صنعتی در دو نوع 1600w و 3400w موجود میباشد.

blankسشوار های صنعتی چه کاری انجام می دهند؟

همان ‌گونه که گفته شد، سشوارهای صنعتی با داشتن دمای 100-600 درجه سانتیگراد ، اسلحه های حرارتی با سهولت می توانند طیف وسیعی از کارها را برطرف کنند. معمولاً افراد برای از بین بردن رنگ و کاغذ دیواری، گرم کردن و خم کردن پلاستیک و نرم کردن چسب از اسلحه گرم استفاده می کنند. آن ها همچنین برای ذوب کردن لوله های یخ زده در زمستان و برای بسته بندی بستن ، بسیار سریع تر از یک سشوار معمولی مفید هستند.

در بین کاربردهای استانداردتر، مواردی شگفت آور وجود دارد که می توانید برای آن از اسلحه گرم استفاده کنید. آتش زدن چادرها، باز گرداندن جیب های اتومبیل و حتی در پخت و پز بیکن – سشوار های صنعتی می توانند تقریباً به شما کمک کنند! بنابراین، دفعه بعد که شما به یک قهوه بو داده شده علاقه مندید، می توانید با اسلحه گرم خود، قهوه مورد نظر خود را درست کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید !

این وسیله در حالی سرگرم کننده است که چیزهای جدید را با سشوار صنعتی خود امتحان کنید، به یاد داشته باشید که همیشه برای حفظ امنیت مهم است. مطمئن شوید که در یک محیط مناسب قرار دارید و لباس محافظ مناسبی را پوشیده اید.

کدام سشوار صنعتی را باید خریداری کنم؟

وقتی به دنبال ابزاری جدید برای افزودن به مجموعه خود هستید، ابتدا باید در نظر بگیرید که قصد استفاده از آن را دارید. با اسلحه های حرارتی، قدرت ، جریان هوای گرم و کنترل دما متفاوت است. افرادی که به طور مرتب از اسلحه گرم استفاده می کنند، برای کار یا در اطراف خانه، از یک اسلحه گرمایش قوی تر بهره مند می شوند. برخی افراد طیف وسیعی از اسلحه های حرارتی را با قدرت 240 ولت را برای استفاده های مکرر ذخیره می کنند.

کنترل دما برای اطمینان از ایمنی نیز مهم است و همچنین اطمینان حاصل می کند که اسلحه گرمایی می تواند تمام کارهایی را که شما به آن نیاز دارید انجام دهد. برخی از اسلحه های حرارتی با یک عملکرد حافظه برای دمای ثابت همراه هستند که برای کاربران مکرر مفید است.

تماس با ما