بلاگ

خاک و محیط کشت

خاک و محیط کشت

محیط کشت روف گاردن

یکی از مهم‌ترین اجزای روف گاردن که تأثیر بسزایی نیز بر کیفیت نهایی کار می‌گذارد در واقع خاک مناسب روف گاردن و محیط کشت است که برای رشد گیاهانی که انتخاب کرده‌ایم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر زیبایی روف گاردن منوط به گیاهانی است که می‌کاریم.گیاهان نیز برای اینکه بتوانند رشد مناسبی داشته باشند باید در خاک مناسبی کاشته شوند.محیط کشت فضایی است که گیاهان در آن شروع به رشد می کنند.

این محیط به واسطه الزامات خاص سازه ای باید وزن کمی داشته باشد، به همین دلیل نسبت به خاک معمولی تفاوت هایی دارد.خاک روف گاردن باید توانایی جذب آب بالا و وزن مخصوص پایین تری داشته باشد.

وزن بالای این خاک ها می تواند به زیر سازی های صورت گرفته در روف گاردن آسیب وارد کند.از طرفی هم از آنجایی که ضخامت بستر فراهم شده برای کاشت گیاهان در روف گاردن ضخامت چندانی ندارد و باید بتوان در همین مقدار ضخامت کم، تمامی مواد لازم برای رشد گیاه را فراهم کرد.

استفاده از خاک‌های معمولی در ضخامت‌های بسیار کم مطمئنا چندان کارایی نخواهد داشت.

شرکت آرین خاک ایرانیان با تولید خاک مناسب برای روف گاردن، بستر مناسب برای گیاهان بام سبز شما را فراهم کرده و در راستای سبزینگی شهر و ساختمان های شهر می کوشد، تا جلوه ای زیباتر به شهر و خانه های شما بخشد، و محیطی زیبا فراهم سازد.

 

خاک و محیط کشت

تماس با ما